poniedziałek, 5 stycznia 2015

Tydzień z książką

Już dziś rusza wyzwanie Tydzień z książką
 Tutaj link do Autorki wyzwania 
 
 Kilka zasad:
  1. Wyzwanie trwa od 5 do 11 stycznia 2015 r włącznie. 
  2. Każdego dnia publikujemy post o wybranej książce. 
  3. Temat : KSIĄŻKA - interpretacja dowolna. Możecie napisać o bohaterze, z książki, o swojej ulubionej lub dziecka, o tym jak powstaje książka, co za lubicie czytanie, zrobić zestawienie pozycji wartej uwagi, itp.
  4. Można pisać o książkach dla dzieci i dla dorosłych.
  5. Linki umieszczamy w danym dniu w moim poście poprzez Inlinkz. Znajdziecie go zawsze na końcu postu.
  6. Komentujemy wpisy innych! To zawsze motywuje do pisania i sprawia przyjemność prawda?
  7. Czas na dodanie linku będzie do 14 stycznia. 
  8. Będzie mi miło jeśli umieścicie na czas zabawy podlinkowany plakat do mnie. 

Ja skupiłam się na książkach, które według mnie warto przeczytać.  Zachęcam do udziału w projekcie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że Cię tu widzę :) Miło mi Czytelniku, że przeczytałeś mój tekst i chcesz napisać komentarz :)