poniedziałek, 5 stycznia 2015

Harry Potter

Jeśli mam pisać o pozycjach książkowych wartych uwagi to nie może w tym cyklu zabraknąć serii o Harrym Potterze.

Książki te zawierają wiele mądrych życiowych nauk.
Najważniejszą z nich jest chyba to, że są rzeczy, o które warto walczyć za wszelką cenę, nawet życia.




Ukazują, że przyjaźń i miłość to największa magia ze wszystkich. 
Bohaterowie ukazują, że warto walczyć, nawet jeśli wymaga to ogromnych poświęceń.
Niektóre postacie uczą, że chociaż warto pomagać to nie na siłę.
Inne natomiast, że nie pochodzenie świadczy o człowieku tylko jego serce.
Kolejne natomiast, że z każdej trudnej sytuacji w życiu można wyjść z podniesioną głową i uśmiechem na twarzy.



         Uważam, że to seria, którą powinien przeczytać każdy :)



Jest to pierwszy post w ramach wyzwania "Tydzień z książką"





2 komentarze:

Unknown pisze...

Harry Potter RZĄDZI! :)

different pisze...

Harry Potter - moja ukochana seria. Szczerze dziękuję za to, że opublikowałaś notkę o tej serii jako pierwszą :D Znając moje możliwości jarania się HP - notka byłaby taka długa, że największe hardkory do końca by nie doczytały XD Matko, 2 razy przeczytałam całą serię, a teraz czytam w oryginale. Dla mnie to jest dzieło ponadczasowe.

Prześlij komentarz

Cieszę się, że Cię tu widzę :) Miło mi Czytelniku, że przeczytałeś mój tekst i chcesz napisać komentarz :)