sobota, 22 listopada 2014

Leniwa sobota #1

Pomyśl co w tym tygodniu zrobiłaś dla siebie.
Jeśli niewiele to zapraszam do przeczytania postu.
Masz wiele do zrobienia?
To na prawdę może poczekać. 
Odrobina zdrowego egoizmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła.






Weź długą,gorącą kąpiel,zrób sobie mini spa.
Wypij kawę czy też herbatę, powoli i bez pośpiechu. Zjedz dobre śniadanie. 
Umaluj się. Ale dokładnie, a nie byleby szybko.
Pomaluj sobie paznokcie. 
Ubierz się ładnie, tak jakby była jakaś wyjątkowa okazja. Polecam tekst http://www.aniamaluje.com/2014/09/zycie-jest-za-krotkie-na-baweniane-gacie.html

Każdy dzień to wyjątkowa okazja :) 

I wyjdź z domu- życie jest zbyt krótkie by w nim przesiadywać. Spotkaj się z chłopakiem czy też ze znajomymi. 

Życzę miłego celebrowania leniwej soboty :)

3 komentarze:

Blondynka na studuach pisze...

Tylko czasem bierzesz długą kąpiel i potem irytuje cię, że odmoczyły ci się skórki i nie czujesz pomarszczonych palców. Delektujesz się długo kawą, a potem musisz siorbać ją zimną. I tylko czasem ubierasz się ładnie, ale i tak nikt cię nie widzi i myślisz wtedy, że niepotrzebnie zmarnowałaś taką ładną kreację na dziś. Bo przecież nie pomyślisz: "Będę zakładać ją tak długo, aż ktoś ZE ZNAJOMYCH mnie w niej nie zobaczy. Szkoda takiej sukienki, żeby się marnowała... Nie ważne, że już śmierdzi."
Dlatego rzadko robię coś dla siebie SIEBIE, bo zawsze coś wzburzy mi krew. :P

Niedopowiedziane pisze...

No to nie aż tak długą ;)
Ja wtedy wrzucam do mikrofali i znowu ciepłe :P
Nie lubię gorącej herbaty,no a nie chce mi się czekać aż ostygnie,więc zawsze coś wtedy robię. Schodzę,żeby ją wypić,a ona już zimna. Ale do mikrofali i ma idealną temperaturę.
Oj tam. Poszłam dzisiaj w koronkowej spódnicy i nowych rajstopach. Rozerwałam rajstopy,to samo z koronką. Ale to i tak lepiej niż gdyby miała w szafie wisieć czekając aż przytyję.
Jak śmierdzi to można wyprać :P

Blondynka na studuach pisze...

Rozumiem, rozumiem. Ale jak się człowiek relaksuje to chce, przeżyć to jak na filmie. I takie zachody z mikrofalówką są aż tak przyziemne, że psują całą magię mojego relaksu. :D

Prześlij komentarz

Cieszę się, że Cię tu widzę :) Miło mi Czytelniku, że przeczytałeś mój tekst i chcesz napisać komentarz :)